Nieuwsberichten

Organisatie

    toon meer nieuws

    Vodafone omarmt met nieuwe merkclaim mogelijkheden toekomst

    6 oktober 2017

    'The Future is Exciting. Ready?'

    Vanaf morgen neemt Vodafone wereldwijd na negen jaar afscheid van 'Power to you' als merkclaim en omarmt 'The Future is Exciting. Ready?'. Het doel van de positionering is om de Nederlandse consument te laten ervaren wat er met moderne technologieën allemaal mogelijk is. De provider nodigt Nederland uit om samen technische innovaties te ontdekken.

    De afgelopen jaren hebben technologische ontwikkelingen een enorme vlucht genomen. Vodafone heeft hierin een belangrijke rol gespeeld door via haar brede netwerk de nieuwste en meeste moderne technologieën naar de consumenten te brengen. Door klanten vanaf nu extra aan te moedigen om vandaag te profiteren van de ontwikkelingen van morgen, helpt Vodafone technologie dichterbij te brengen.

    "Met onze nieuwe campagne 'The Future is Exciting. Ready?' laat Vodafone zien hoe de technologie van de toekomst dankzij het Vodafone-netwerk dromen en nieuwe ervaringen dichterbij brengt dan ooit", aldus Marcel de Groot, Directeur Consumentenmarkt bij Vodafone. "Door klanten daadwerkelijk uit te nodigen deze techniek te beleven, ervaren zij echt de spanning en voordelen van innovatie. We starten met de mogelijkheid om in Nederland onder water via 4G en een speciale VR-bril te zwemmen met witte haaien uit Gansbaai."

     

    Ready to explore 

    Vodafone haalt een wereldprimeur naar Nederland. Op 12 oktober zal het voor het eerst mogelijk zijn om onder water virtueel met witte haaien uit Zuid-Afrika te zwemmen. Klanten van Vodafone ervaren dan deze spannende beleving met de enige waterdichte VR-bril in Europa, in het Amsterdamse Marnixbad.

    In Zuid-Afrika worden exclusieve 360 graden videobeelden van witte haaien opgenomen. Hiervan is een speciale stream gemaakt waardoor je in een virtuele wereld levensecht voelt hoe het is om zonder kooi met deze machtige topjagers te zwemmen. Omdat 4G onder water een stuk lastiger is, heeft Vodafone er extra hard aan gewerkt om dit mogelijk te maken, zodat de deelnemers tijdens de hele ervaring in het Marnixbad de stream kunnen bekijken. De duik met de virtuele haaien wordt begeleid door het Zuid-Afrikaanse onderzoeksteam van de social enterprise: White Shark Project.

    Het project is de eerste in een reeks waarin Vodafone consumenten laat beleven hoe spannend het is om met de laatste technologieën nieuwe dingen te ervaren of te ontdekken.