Ziggo lanceert vandaag een nieuwe campagne waarin de kracht van entertainment centraal staat. Deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Ogilvy. De campagne is een vervolg op de merkcampagne ‘Maak vandaag Fantastisch’, die eerder dit jaar live ging. De focus ligt op het brede entertainmentaanbod van Ziggo, begeleid door het iconische nummer van Ramses Shaffy: zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.

De tv-commercial wordt ondersteund met een landelijke radio-, outdoor-, online- en social media-campagne met influencers, aangevuld met branded content. Ook komen er uitingen op de Ziggo Dome en op het grote led-scherm bij de ingang van het kantoor op Hoog-Catharijne in Utrecht.

Maak vandaag fantastisch
De nieuwe campagne benadrukt het brede entertainmentaanbod van Ziggo. Ziggo wil mensen het beste entertainment brengen, omdat klanten met entertainment fantastische momenten kunnen beleven. Zo kunnen klanten gemakkelijk zoeken naar hun favoriete titels op het TV & Streaming platform. Ook krijgen klanten toegang tot de meest gewilde tickets via het Priority-platform. Daarnaast kunnen klanten altijd de beste sportwedstrijden zien via de grootste sportzender van Nederland, Ziggo Sport. En dat allemaal standaard in je abonnement.

Laura van Gestel, director marketingcommunicatie bij VodafoneZiggo vertelt: “De meest fantastische momenten zijn de momenten dat je echt iets voelt. En als entertainment één ding doet, dan is het emoties opwekken. Dat zien we in deze campagne prachtig verbeeld: alle emoties die je dankzij ons brede entertainment-aanbod kunt ervaren komen voorbij. Van een lach en een traan tot aan verbazing en verwondering. Begeleid door het tijdloze nummer van een van de grootste entertainers van Nederland.”