Ziggo is een van de toonaangevende communicatie- en entertainment-dienstverleners voor consumenten en bedrijven in Nederland. Ziggo levert 9,7 miljoen diensten aan zijn klanten met nagenoeg 4 miljoen televisie-, ruim 3 miljoen internet- en 2,5 miljoen vaste en mobiele telefonie dienstenabonnees. 

Beste entertainment, altijd en overal
Moesten we het in de jaren 70 doen met een paar publieke zenders, nu brengen de kabels van Ziggo honderden zenders entertainment naar klanten. De manier van tv kijken is de afgelopen jaren dan ook volledig veranderd. High definition zorgt sinds 2007 voor haarscherp beeld en 4K is in opmars. Interactieve tv verovert Nederland: ooit was het onbeleefd als de visite al tijdens het NOS-journaal aanbelde. Storen tijdens een belangrijk programma, dat deed je niet. Maar de tv dicteert het verloop de avond allang niet meer. Je zapt terug in de tijd met Replay TV of kijkt je favoriete serie vooruit. On demand tv zorgt ervoor dat mensen massaal ongestoord series en films kunnen kijken zonder reclame. De nieuwe generatie (OTT) televisiediensten biedt consumenten meer keuze- en kijkvrijheid en zijn niet meer weg te denken uit het aanbod. Naast Movies en Series biedt Ziggo een eigen Sportkanaal op 14: Ziggo Sport. Hier worden dagelijks de belangrijkste (live) sportduels getoond. Ook is Ziggo sponsor van Ajax. De merknaam prijkt op de shirts van alle spelers. 

Ziggo Dome 
In 2012 opent de Ziggo Dome de deuren en bewijst het in no-time haar kracht als een van de beste concertzalen ter wereld. De Ziggo Dome biedt onderdak aan de grootste artiesten en de beste evenementen ter wereld. Uniek in zijn soort, onder andere vanwege de LED-wall van buiten en akoestiek van binnen. Groot, maar toch intiem.