VodafoneZiggo.nl gebruikt cookies, door deze site te gebruiken accepteert u ons cookiebeleid.

Hoe meer we weten, hoe beter we kunnen helpen

Big data is voor sommigen een beladen term, voor anderen juist dagelijkse kost. VodafoneZiggo legt uit wat we doen met klantgegevens (alléén als de klant daar toestemming voor geeft) en welke kansen die bergen aan data bieden.

De klantbehoefte als leidraad

Vanuit data op zoek naar de connectie met de klant

interview- 3 min

Lees dit verhaal

"Data is de bron voor succes en klantwaarde"

VodafoneZiggo is onderweg naar een data-gedreven bedrijfsmodel. "Zet je de data centraal, dan zet je de klant centraal", concludeert Aziz Mohammadi, directeur Advanced Analytics.

interview- 3 min

Lees dit verhaal

Contact met klant van de toekomst

VodafoneZiggo verbindt. Via telefoon, apps en e-mail brengen we je in contact met de wereld. Ook jouw verbinding met óns moet optimaal zijn. Het programma 'Future of Conversation' geeft vorm aan de toekomst van dit contact. Programmaleider Sanne Nolet neemt je mee naar de conversaties van morgen.

interview- 4 min

Lees dit verhaal

Meer weten?

Meer weten?