Ziggo lanceert vandaag de streamingdienst CANAL+, een nieuwe toevoeging aan het brede scala aan streamingdiensten op het Ziggo TV & Streaming-platform. De streamingdienst CANAL+ brengt een uitgebreid en gevarieerd aanbod aan kwalitatieve films, series en documentaires met Europese focus rechtstreeks naar de woonkamers van Ziggo-klanten.

Met een abonnement op CANAL+ krijgen Ziggo-klanten toegang tot een uitgebreide bibliotheek met duizenden uren aan prijswinnende films en must-see series. De app van CANAL+ staat vanaf vandaag op de Mediabox Next en Next Mini, op het vertrouwde Ziggo TV & Streaming-platform. Via de app hebben klanten toegang tot het film en serie-aanbod met een Europese focus. Hierdoor is het ook gemakkelijk de app op te starten en te zoeken in het uitgebreide aanbod met Voice Control via de afstandsbediening.

Robin Kroes, directeur Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo, zegt: "Met de lancering van CANAL+ willen we onze klanten het beste entertainment bieden. Dankzij deze samenwerking brengen we naast alle grote mainstream streamingdiensten een dienst met specifieke Europese focus naar ons TV & Streaming-platform, waardoor we ons entertainment-aanbod verrijken met kwaliteitscontent en klanten van het beste entertainment blijven genieten."

Variëteit in aanbod
CANAL+ geeft toegang tot CANAL+ Originals zoals Paris Police en The Brigade, maar ook bijzondere en exclusieve titels van andere aanbieders. Zo stream je exclusief bij CANAL+ Negotiator, Furia en Moscow Noir of kijk 24/7 naar de nieuwe zender CANAL+ Action in 1 app.

CANAL+ Country Manager Alco de Jong: “Naast geweldige films en series die we in de CANAL+ app aanbieden, hebben we ook de mogelijkheid om eigen producties te creëren via het immense content netwerk van CANAL+ Group waarin we actief zijn. Daarnaast bieden we voor de Nederlandse consument een nieuwe zender, CANAL+ Action, die 24 uur lineair wordt geprogrammeerd. Met het CANAL+ platform bieden we een spannend en eigenzinnig alternatief voor de grote Amerikaanse aanbieders. We zijn trots om dit vanaf de start ook bij onze launching partner Ziggo aan te bieden. Zo is CANAL+ direct toegankelijk voor een groot deel van de Nederlandse consumentenmarkt.”