Vier vrouwen van VodafoneZiggo stappen vandaag in de spotlight. Het is namelijk Internationale Vrouwendag – en die gelegenheid grijpt het bedrijf aan om vier vrouwelijke talenten te laten schitteren in paginagrote advertenties in Nederlandse ochtendbladen, maar ook op verschillende online kanalen.

Het thema van International Women's Day is dit jaar: vooroordelen. Want daar hebben vrouwen helaas nog veel te vaak mee te maken. Dat is ook de insteek van de campagne van VodafoneZiggo. Bekijk hieronder de vier advertenties, die vandaag verschijnen in het Algemeen Dagblad, het Financieele Dagblad, de Volkskrant en de Telegraaf.

Tonia

En precies dát maakt Tonia een van onze beste monteurs. Ze heeft inmiddels al duizenden klanten geholpen met hun internetverbinding en daarmee de NPS award voor de hoogste score op klanttevredenheid gewonnen. Niet een, maar twee keer.

Weg met die vooroordelen, Tonia.

Fleur

En of. Fleur is het bewijs dat je moeder van 5 én Executive Director bij een megabedrijf kan zijn. En ondertussen zorgt ze, door middel van digitale transformaties, voor een positieve impact op toekomstige generaties.

Op naar de toekomst, Fleur.

Sherry

En dat maakt haar zo’n briljante Director Internal Communications, Culture & Engagement. Ze houdt niet voor niets meer dan 7.000 werknemers geïnformeerd, betrokken en verbonden.

Jouw stem doet ertoe, Sherry.

Ines

En dat is precies wat we nodig hebben van onze Network Access Deploy Manager. Inés is verantwoordelijk voor het uitbreiden van ons netwerk en het zorgen voor de beste en snelste verbinding voor jou.

We juichen je drive toe, Inés.