Afgelopen week deden ruim 550 medewerkers van VodafoneZiggo mee met de Connect Run. Vanwege het coronavirus was het dit jaar een virtuele Connect Run, waarbij medewerkers in hun eigen woonplaats mee konden doen door te rennen, fietsen, wandelen of skeeleren.

Collega’s deden dit individueel of virtueel in teamverband en mochten er een week over doen. Doordat de Vodafone Group foundation de opbrengst nog eens heeft verdubbeld is er 47.000 EUR opgehaald voor het Rode Kruis. De cheque is virtueel door Louise Meijer, Directeur Communicatie & Brand en voorzitter van de Vodafone Foundation overhandigd aan Marquérite Patiwael, Directeur Marketing en Fondsenwerving.

Jaarlijks organiseren wij de Connect Run om samen fit en met elkaar verbonden te blijven. Ook steunen we elk jaar met de Connect Run een goed doel. Dit jaar is dat het Rode Kruis en de Voedselbank, zodat zij vrijwilligers kunnen inzetten om te helpen bij het klaarmaken en uitdelen van de voedselpakketten Want helaas is er ook een groep in Nederland die het nu zwaar heeft. Zij moeten dagelijks naar de voedselbank. Supertrots dat we met elkaar zo’n mooi bedrag bij elkaar hebben gesport om deze mensen te helpen, aldus Louise Meijer, Directeur Brand, Communications & Media.

Lou.jpeg