Nieuwsberichten

Organisatie

    toon meer nieuws

    Ziggo start nieuwe campagne

    16 juli 2020

    Ziggo lanceert maandag 20 juli een nieuwe campagne en pay-off als onderdeel van een aanscherping van het Ziggo merk. Centraal staat het belang van connectiviteit, de kern van de producten en diensten.

    Dat belang neemt in ons dagelijkse leven immers alleen maar toe. Het brengt mensen nieuwe mogelijkheden, entertainment, gemak, comfort en controle over hoe zij hun leven willen inrichten. De manier waarop we verbinding maken met dit alles is net zo belangrijk. Wanneer dat moeiteloos en vloeiend voelt genieten we nog meer. Dan verrijkt connectiviteit ook echt onze levensstijl: Enjoy it all.

    De grotere wereld van buurmannen Ronald en Jim
    Als onderdeel van deze richting verbreedt Ziggo ook de verhaallijnen in haar campagnes en andere communicatie. De inmiddels bekende buurmannen, die altijd het grootste plezier hadden met wat Ziggo te bieden had, stonden jarenlang centraal. Ziggo wil met een verbreding van de rol van connectiviteit ook haar verhaal voor een meer diverse doelgroep relevant en herkenbaar vertellen. De nieuwe campagne geeft een moderne en frisse blik op het leven van Ronald met zijn gezin én de buurt waarin ze leven. Een nieuwsgierige buurvrouw, de vaste pakketbezorger, vrienden en vriendinnen van de kinderen van het gezin, opa en oma. Deze mix van mensen bestaat uit sportliefhebbers, bingewatchers, traditionele tv-kijkers, data-slurpers, en zelfs buren die helemaal geen tv kijken of nauwelijks data gebruiken. We laten zien hoe de dienstverlening van Ziggo voor iedereen iets anders mogelijk maakt, maar ook mensen met elkaar ver-bindt.

    Maandag 20 juli gaat de eerste aflevering van de nieuwe campagne live. Want in de zomervakantie doen we graag nieuwe dingen en zoeken we een fijne plek om te ontspannen. Veel van de vertrouwde gemak-ken van thuis moeten we dan even missen. Echter, omdat we dit jaar niet massaal op vakantie gaan maken we er thuis, met alles wat Ziggo te bieden heeft, zelf elke dag een feestje van. Dan verandert een ‘staycation’ toch opeens in een heerlijke all-inclusive thuis, en dat zien we terug in de campagne.