hollandsnieuwe bestaat 10 jaar en lanceert tijdens dit jubileum een vernieuwde merkcampagne. Vanaf 7 juni is de nieuwe reeks commercials te zien, met in de hoofdrol de hollandsnieuwe klanten én hun bundelbuddy’s. Om het merk een herkenbaar gezicht te geven, zijn de bundels van hollandsnieuwe tot leven gewekt als kleurrijke karakters. In de campagne zijn ze te zien als onafscheidelijke buddy’s van slimme hollandsnieuwe klanten.

De hollandsnieuwe mentaliteit
hollandsnieuwe biedt al 10 jaar slimme bundels voor slimme telefoongebruikers. "Wat ons merk en klanten verbindt is een gedeelde mentaliteit" zegt Maurice Gilissen (Manager hollandsnieuwe), "nuchterheid en boerenslimheid, dat is het hollandsnieuwe DNA.” hollandsnieuwe is er voor mensen die weten wat ze belangrijk vinden in het leven en welke bundel daarbij past. Met deze boodschap bouwt de campagne aan hollandsnieuwe’s positie als dé aanbieder van value-for-money bundels. "Telecom-merken richten zich momenteel op premium klanten of jongeren. Wij willen jong én oud aanspreken met betaalbare kwaliteit.”

Bundelbuddy‘s
Die kwaliteit en toegankelijkheid is nog meer voelbaar gemaakt in de nieuwe campagne. Er zijn speelse 3D karakters ontwikkeld die de bundels van hollandsnieuwe vertegenwoordigen. “In voorgaande campagnes hadden we al de stap gezet om van de bundels prominente merk-assets te maken. Nu zijn dat volwaardige karakters geworden. Super herkenbaar en een perfect vehikel om de veelzijdigheid van de bundels te verbeelden.”

In huis ontwikkeld
De campagne werd in huis zonder reclamebureau ontwikkeld, door rechtstreeks te werken met een team van creatieve zelfstandigen. Ook het creëren van de 3D bundelbuddy’s en de uitvoering van de campagne is rechtstreeks opgepakt met de makers van Ambassadors.

Volgende 10 jaar hollandsnieuwe
Met de Bundelbuddy’s gaat hollandsnieuwe komende jaren verder bouwen aan haar merk. De ambitie is het vertrouwde voordeelmerk van Nederland te zijn. De afgelopen 10 jaar heeft de provider bijgedragen aan een telefoonmarkt die eerlijker en toegankelijker is geworden. Komende jaren wil ze nog meer slimme telefoongebruikers in staat stellen om alleen te betalen voor wat je écht nodig hebt.