Nieuwsberichten

Organisatie

    toon meer nieuws

    VodafoneZiggo biedt extra services wegens corona-maatregelen

    Gratis films, kinder-tv en uitgesteld onderhoud

    16 maart 2020

    VodafoneZiggo breidt zijn service aan klanten uit vanwege de ingrijpende maatregelen vanwege het coronavirus. Tot 13 april zijn er gratis extra films, comedy- en kinderprogramma's te zien. Geplande werkzaamheden aan het netwerk worden uitgesteld, zodat klanten overdag ongestoord thuis kunnen werken.

    VodafoneZiggo – zo gaan we met de corona-maatregelen om
    We zien hoe de ingrijpende maatregelen tegen en de gevolgen van het coronavirus onze samenleving beïnvloeden. En we realiseren ons meer dan ooit hoe belangrijk het is om verbonden te blijven met familie en vrienden. Maar ook alle thuiswerkers en veel bedrijven mogen op ons rekenen om met hun werk, collega’s en klanten in contact te kunnen blijven. Als media- en telecommunicatiebedrijf nemen we onze verantwoordelijkheid in deze uitzonderlijke situatie.

    We doen er alles aan om thuiswerken te steunen
    De komende weken gaan heel erg veel mensen thuiswerken. Goede internet- en telefoonverbindingen zijn daarom belangrijker dan ooit en onze netwerken spelen daarin een sleutelrol. De beschikbare netwerkcapaciteit is daarvoor voldoende. We doen er alles aan om de thuiswerkers ongestoord hun werk te laten doen. Zo stellen we het netwerkonderhoud uit dat overdag ingepland stond.

    Heldere richtlijnen voor veiligheid en bereikbaarheid (laatste update 19 maart)
    Onze dienstverlening is van vitaal belang, dat beseffen we. Zoals altijd kunnen mensen op ons rekenen en zorgen we ervoor dat iedereen op een veilige manier bereikbaar blijft. Daarbij houden we rekening met de strenge richtlijnen voor ieders veiligheid.

    - Kunnen we elkaar bij een hulpvraag niet persoonlijk spreken, dan helpen we telefonisch of via chat.
    - Onze accountmanagers gaan niet naar klanten, maar staan natuurlijk wel voor ze klaar. Met telefonisch advies, maar ook via chat, Microsoft Teams of andere middelen.
    - Onze monteurs blijven inzetbaar voor een zo goed mogelijke dienstverlening, maar hebben de focus op belangrijkste reparaties en proberen fysiek contact met onze klanten zoveel mogelijk te vermijden.
    - Update 19 maart: Op vrijdag 20 maart heropenen we gefaseerd en waar het kan onze winkels. Met speciale maatregelen zorgen we dat onze medewerkers in de winkel zich maximaal veilig voelen, en onze klanten toch bij ons terecht kunnen. In de winkel geven we alleen urgente service. Meer info? Klik op Vodafone en/of Ziggo.

    - Via ziggo.nl & vodafone.nl zijn we natuurlijk altijd bereikbaar. Net als de apps Mijn Ziggo & My Vodafone

    Voor elk persoonlijk contact gelden de volgende afspraken:
    - We schudden geen handen en we vragen iedereen om in de elleboog te hoesten of niezen.
    - Ook vragen we zo veel mogelijk met pin of mobiele telefoon te betalen.
    - In de winkels werken we met tape op de vloer, om de juiste afstand tussen de medewerkers en onze klanten te bewaren.

    Om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen, werken we thuis als het kan en vergaderen we zo veel mogelijk via videoconferentie.

    Er zijn processen ingericht om levering te versnellen. Bijvoorbeeld voor klanten die hogere capaciteit nodig hebben.

    Voor afleiding of een momentje van rust
    Het sluiten van scholen, kinderopvang en horeca en het stilleggen van sportactiviteiten zorgen ervoor dat we veel meer tijd thuis doorbrengen. Daarom bieden we iedereen graag meer ontspanning. Gratis beschikbaar tot 13 april.

    - We zetten voor digitale tv-klanten Film1, Kids & Comedy zenders open
    - We zenden voor alle klanten extra content uit voor kids en cabaret op kanaal 13

    Nieuws en acties VodafoneZiggo
    We blijven de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwgezet volgen. Als het nodig is nemen we aanvullende maatregelen op basis van de nieuwste RIVM-voorschriften. Want boven alles staan de veiligheid en gezondheid van onze klanten en collega’s centraal. We rekenen hierbij op ieders begrip. Blijf op de hoogte via www.vodafoneziggo.nl/corona waar we nieuws en recente ontwikkelingen delen van VodafoneZiggo.

    Op onderstaande pagina's staan alle specifieke corona-maatregelen en services van Vodafone en Ziggo.

    Vodafone: https://www.vodafone.nl/informatie/corona
    Ziggo: https://www.ziggo.nl/corona