Samenleving

VodafoneZiggo is trots op de positieve invloed die onze producten en diensten hebben op de samenleving. Maar onze ambitie strekt verder. Daarom hebben we een CSR-strategie: People Planet, Progress.

VodafoneZiggo: sociaal en verantwoordelijk

VodafoneZiggo is dagelijks aanwezig in het leven van miljoenen mensen en we zijn trots op de positieve invloed die onze producten en diensten hebben op de samenleving. Maar onze ambitie strekt verder. Naast toegevoegde waarde bieden via onze technologie, willen we ook dat ons dagelijks werk nog socialer en duurzamer wordt. Daarmee hebben we een positieve impact op de Nederlandse samenleving en helpen we onze collega’s met het maken van een bewuste keuze in hun dagelijkse werk. Een verantwoordelijkheid die wij zelf belangrijk vinden, maar ook eentje die klanten en maatschappelijke organisaties van ons verwachten.

Onder de titel People, Planet, Progress introduceren we de nieuwe CSR-ambitie van VodafoneZiggo: onze impact op het milieu halveren… én twee miljoen mensen vooruithelpen in de samenleving. We geven aandacht aan urgente vraagstukken als klimaatverandering, vervuiling en sociale ongelijkheid. CSR (Corporate Social Responsibility) betekent voor VodafoneZiggo een kleurrijke waaier aan verantwoordelijkheden, gericht op ons verbruik, ons gedrag, onze mensen en onze sociale bijdrage en vormt een vast onderdeel van onze bedrijfsstrategiestrategie. We focussen onze inspanningen op de volgende vijf gebieden:

  1. Alles voor een gezond milieu >>
  2. Gelijke kansen in een digitale samenleving >>
  3. Een diverse en inclusieve cultuur >>
  4. Technologie voor de maatschappij >>
  5. Duurzame inkoop van dienst en product >>