VodafoneZiggo is trots op de positieve invloed die onze producten en diensten hebben op de samenleving. Maar onze ambitie strekt verder. Daarom hebben we een CSR-strategie: People Planet, Progress.
VodafoneZiggo: sociaal en verantwoordelijk
VodafoneZiggo is dagelijks aanwezig in het leven van miljoenen mensen en we zijn trots op de positieve invloed die onze producten en diensten hebben op de samenleving. Maar onze ambitie strekt verder. Naast toegevoegde waarde bieden via onze technologie, willen we ook dat ons dagelijks werk nog socialer en duurzamer wordt. Daarmee hebben we een positieve impact op de Nederlandse samenleving en helpen we onze collega’s met het maken van een bewuste keuze in hun dagelijkse werk. Een verantwoordelijkheid die wij zelf belangrijk vinden, maar ook eentje die klanten en maatschappelijke organisaties van ons verwachten.
Onder de titel People, Planet, Progress introduceren we onze nieuwe CSR-ambitie voor 2025: onze impact op het milieu halveren… én twee miljoen mensen vooruithelpen in de samenleving. We geven aandacht aan urgente vraagstukken als klimaatverandering, vervuiling en sociale ongelijkheid. CSR (Corporate Social Responsibility) betekent voor VodafoneZiggo een kleurrijke waaier aan verantwoordelijkheden, gericht op ons verbruik, ons gedrag, onze mensen en onze sociale bijdrage en vormt een vast onderdeel van onze bedrijfsstrategiestrategie. We focussen onze inspanningen op de volgende vijf gebieden:
De Vodafone Foundation speelt een belangrijk rol bij het uitvoeren van de People Planet Progress strategie en het realiseren van de ambitie. Met de programma’s van de Foundation willen we 1,6 miljoen mensen vooruit helpen in de samenleving in de periode 2020-2025. Lees meer.
Online aftrap met Maryam, Sophia en Thomas
Ieders kwaliteiten benutten binnen de organisatie
Iedereen een kans bij VodafoneZiggo
Zó doet VodafoneZiggo iets extra's voor klant en leverancier
Lucille Werner over werken met een handicap
Game met je kind en word samen mediawijs
‘De modules zijn het hele jaar gemakkelijk in te zetten in de klas.’