Let me hear you say Yeah! Deze bekende shout uit de 90’s klassieker “No Limit” van 2Unlimited kom je vanaf nu weer vaak tegen. VodafoneZiggo start maandag 2 oktober met een nieuwe campagne om zichzelf bekender te maken als werkgever. In de huidige krappe arbeidsmarkt zoekt het bedrijf bijna continu naar medewerkers van alle opleidingsniveaus en in alle leeftijdscategorieën. Vooral technici, ICT-specialisten, winkelcollega’s en helpdeskmedewerkers zijn schaars.

Met deze opvallende en swingende campagne wil het bedrijf opvallen bij talent in allerlei doelgroepen. De deuren staan open voor nieuwe collega’s en "Let me hear you say Yeah!" is de uitnodiging hiervoor. VodafoneZiggo ontwikkelde deze campagne samen met Kaliber.

Succesproducer Bas Bron maakte hiervoor een remake van 2Unlimited’s “No Limit”. De opvallende videoclip die erbij hoort geeft de kijker inkijk in de mogelijkheden en werksfeer binnen VodafoneZiggo. Het is een divers en inclusief bedrijf waar op de werkvloer dertig nationaliteiten rondlopen.

Executive Director HR Thomas Mulder: “VodafoneZiggo focust op haar medewerkers en hun bijzondere kwaliteiten. Wie hier werkt houdt ervan uitgedaagd te worden en kan daarvan ook echt genieten. In de videoclip doen onze eigen collega’s mee en zij stralen ook echt dit gevoel van “enjoy the challenge” uit. Deze campagne is dan ook een enthousiaste oproep om “Yeah” te zeggen tegen de kansen die hier voor iedereen liggen om te groeien en ontwikkelen”.

Remake en videoclip
Om deze onvermijdelijke 90’s klassieker te kunnen gebruiken voor de campagne is “No Limit” in een bij de campagne passend nieuw jasje gestoken. Bas Bron is vooral bekend als producer van De Jeugd Van Tegenwoordig. Voor de bijbehorende videoclip ging VodafoneZiggo in zee met producers Jonas Beck en Caio Silva. Twee jonge maar al gevestigde namen. Ze zijn bekend van hun werk voor Bizzey, Frenna, Ronnie Flex en heel veel anderen. De twee minuten durende video van “No Limit” toont de wereld van VodafoneZiggo op een bijzondere manier. Vrijwel alle acteurs in de clip werken ook echt bij VodafoneZiggo.

Ontdek meer op www.enjoythechallenge.nl

AllCC_SayYeah
Campagnebeeld "Let me Hear you Say Yeah"